August 19, 2010

Ngantuk Kerinduan



Cerita ini tiada faedah kepada bangsa dan negara kerana saya bakal menceritakan bagaimana saya mengharungi liku-liku kehidupan saya sejak dua menjak ini yang sering berasa kemengantukan. Apalah nasib ini kerana mata ini kelihatannya sungguh layu dan pilu. Tahap mengantuk ini semakin kronik dari sehari ke sehari. Post ini juga ditaip demi rasa mengantuk yang sudah mencapai tahap gaban ultraman da blinking blinking. Oh, saying bout ultraman, rasa rindu kat dak adam dan zara juga sudah meledak-ledak. DUA minggu tak nampak diorg dah woooooo. Kelmarin skype ngan diorang pon dah nampak tanda-tanda diowang merajuk ngan ibu. Sabo ye nak ye..ibu tengah usaha jaya ni. Belom nak ada rezeki lagi. Ibu maseh lagi celaru... Nak buek camnooo. Ni ngantuk ni pon ada kene mengene ngan korang jugaklah ni. Dok terjaga 2,3 pagi pastu terkebil-kebil sowang-sowang terkenang kat korang yang jauh dimata dekat di hati tuh.
Abih cemana ibu nak buat ni..ultraman da blinking blinking merah ni. Tapi kalo dah tahap blink-blink tu maknanya raksasa da nak kalah da tu kan..?? The world is saved once again..yeay!!

3rd sign

4 comments:

  1. hmm..adam n zara ok je..cume merajuk sket je dgn ibu..hehe

    ReplyDelete
  2. @eja
    diorang mmg ar ok..ibu yg tak ok!!

    ReplyDelete
  3. uik..mcm kritikal je ni..bateri ultraman byk lagi x ni?

    ReplyDelete
  4. @Lee
    bateri da recharge ujung minggu. ultraman da bsemangat balik. mana raksasa..mana? tak sabo nak lawan nih!! heeee

    ReplyDelete

Apa kata awak..??